دربی 99| ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

13:17 - 29 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۱۹۳۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال در دربی 99 مشخص شد.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در حالی امروز (سه‌شنبه، 29 آذر ماه) از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی در دربی 99 به مصاف هم خواهند رفت که پیش‌بینی ترکیب احتمالی سرخ‌پوشان برای این دیدار می‌تواند جالب توجه باشد.

گل‌محمدی در آخرین دیدار تیمش مقابل مس کرمان در هفته یازدهم لیگ برتر که منجر به برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان شد با ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، سعید صادقی، سروش رفیعی، مهدی ترابی و یورگن لوکادیا به میدان رفتند. البته آنها در دیدار برابر ملوان در هفته دهم نیز تقریباً با همین ترکیب به میدان رفتند و تنها تغییر حضور سینا اسدبیگی به جای سرلک بود.

با توجه به موفقیت پرسپولیس با این ترکیب بعید است گل‌محمدی به ترکیب تیمش دست بزند و تنها تغییر باید جایگزینی بازیکنی مناسب به جای لوکادیا باشد که 3 گزینه عالیشاه، عبدی و پاکدل محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

با این حال احتمال می‌رود یحیی گل‌محمدی تیمش را با ترکیب زیر در این دیدار حساس به میدان بفرستد:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، سعید صادقی، سروش رفیعی، مهدی ترابی و امید عالیشاه

با توجه به علاقه گل‌محمدی به استفاده از تک مهاجم پیش‌بینی می‌شود سرخ‌پوشان در این دیدار با سیستم ۱-۳-۲-۴ وارد زمین شود و از یک مهاجم غیرتخصصی مانند امید عالیشاه به عنوان تک مهاجم تیمش استفاده کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *